Osobné doručenie kvetov

Doručenie kvetov robíme v  pondelok len vo vybraných okresoch, preto treba na tieto dni objednávku vždy konzultovať telefonicky. V prípade, že to neurobíte, budeme vás kontaktovať my, a to buď formou mailu, alebo telefonicky. Štátne sviatky a nedele nedoručujeme.

Donáška kytíc pomocou kuriérskej služby

V ostatné dni prebieha rozvoz kytíc pomocou kuriérskej služby, ktorá vášho blízkeho v daný deň kontaktuje a urobí všetko preto, aby bola kytica doručená. V prípade, že máte pochybnosti, či bola kytica doručená, neváhajte nás kontaktovať na číslo 0917 066 895 a my vám radi pomôžeme a situáciu preveríme. Počas pracovných dní okrem pondelka zabezpečujeme donášku kytíc po celom Slovensku do všetkých miest a obcí. 

V PRIEVIDZI DORUČENIE EŠTE DNES!!!

V dňoch 30.4. -2.5.2018 nebudeme doručovať kvôli štátnemu sviatku

1. Objednávka

Príjem objednávky- vaša objednávka je prijatá našimi zamestnancami a poslaná ďalej k aranžérke, ktorá sa postará o výrobu nádhernej kytice.

2. Výroba

Kvetinárka, ktorá je uvedená na obrázku pri produkte zhotoví váš produkt a pripraví ho na odoslanie.

3. Doručenie

Následne je kytica pripravená na odoslanie, aby vyčarila úsmev na tvári vášmu blízkemu. Doručujeme osobne alebo kuriérskou službou.

Garancia dodania

Počas pracovných dní okrem pondelka, garantujeme doručenie kvetov po celom Slovensku, problém môže nastať len vtedy, ak zle uvediete adresu, alebo telefónne číslo príjemcu. V pondelok a v sobotu, je potrebné overiť dodanie kytice ešte telefonicky, pretože v tieto dni nedoručujeme všetky okresy. Vždy sa snažíme urobiť maximum pre vašich blízkych, aby sme im vyčarili úsmev.

Infolinka

Mešká vaše dodanie alebo máte otázky?

Všetko zodpovieme na našej infolinke!

+421 917 066 895

Platba

Možnosti platby na našom eshope sú:

  1. Platby kartou pomocou Braintree(ktorý akceptuje skoro všetky karty)
  2. Intertnet banking pomocou Trustpay(prevodom z účtu na účet),
  3. Priamy vklad na účet v banke
  4. Dobierka
  5. Osobná platba na sídle prevádzky

TrustPay obrazok

Často kladené otázky

Odpoveď: Doručenie kvetov robíme osobne aj kuriérskou prepravou, pri preprave kuriérom platíme poistenie na prepravu krehkých vecí, snažíme sa, aby kytica prišla v 100% stave, dokonca je možnosť výberu, kedy môžeme kyticu doručiť...

Odpoveď: Naše kvety sú čerstvé, dokonca dávame garanciu čerstvosti, ak kytica nepríde v 100% stave a čerstvá tak vám peniaze vrátime.

Odpoveď: Naše kvetinárstvo, kde kytice pripravujeme funguje už 13 rokov, odvtedy naši zamestnanci prešli rôznymi aj zahraničnými školeniami a snažíme sa, aby to boli skutoční profesionáli, ktorí kytice pripravujú zodpovedne a hlavne s láskou... :D

Odpoveď: Snažíme sa urobiť pre ľudí viac a skutočne nám záleží na ich vzťahoch a šťastí, aby boli absolútne spokojní. Dôkazom toho sú služby, ktoré iní neposkytujú ako napríklad vytvorenie originálnej básne ku kytici zdarma, pre vašu lásku, poradenstvo ohľadom kvetov, ktoré robíme na blogu aj telefonicky a samozrejme aj ceny, ktoré sú veľmi priaznivé...